niedziela, 27 stycznia 2013

Początek

Początek...mojego czytania Pisma Świętego.
Już wielokrotnie próbowałam wziąć się na poważnie za czytanie tej Lektury Życia. Blog ten ma mi pomóc przebrnąć przez to. Jak? A w taki sposób,że będzie mnie (może  i oby) mobilizować do systematycznego czytania, a zarazem dzielenia się tym, co w danym dniu przeczytałam i "usłyszałam".
Jeśli kiedyś tu zamilknę to znaczy,że znowu mi się nie udało .

Pomysł narodził się dzisiaj po Mszy Świętej, a wszystko zaczęło się z samego rana kiedy sięgnęłam po Pismo Święte z postanowieniem ,że od dzisiaj zaczynam Je czytać.
Dzisiejsze czytania , których z rana jeszcze nie znałam, mówiły o czytaniu i słuchaniu Słowa Bożego.
Potem kazanie naszego księdza, które przyczyniło sie do utwierdzenia mnie w tym, że powinnam jako chrześcijanka poznać Pismo Święte.

Dzisiaj tylko tym się dzielę co postanowiłam. Jutro jak czas pozwoli to napiszę od czego zaczęłam .
Teraz tylko musze się modlić o wytrwałość i trwanie w swoich nowych postanowieniach.

Jeśli uda mi się , to zapewne ten Blog będzie przez pare lat prowadzony, bo nie zamierzam czytać PŚ jak zwykłej książki, ale czytać i rozważać krótkie fragmenty.
Czy to mi pomoże ? Chciałabym.  Może pomóc i jeszcze Komuś, kto będzie mi tu w tym towarzyszył. A może to Ktoś inny będzie dla mnie wsparciem? Kto wie? ;-)
Zapraszam  zatem do wspólnej wędrówki przez strony Księgi Życia

Z Panem Bogiem




       







2 komentarze:

  1. Panie Boże, proszę prowadź Anetkę.
    Daj Jej wytrwałość i Światło przy poznawaniu Twojego Słowa.
    Sławek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj Panie Boże. Amen .
      Dziękuję Sławku :)

      Usuń